backspace: xterm 243+ vs vim

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 11 Paź 2009, 23:21:12 CEST

On Sun, Oct 11, 2009 at 22:56:57 +0200, Jan Rekorajski wrote:

> Ok. W takim razie ja mogę to wyczyścić, ale proszę użytkowników xterma
> o wytyczne. Wywalić Xterm.ad-pl? Hakować xterm.ad?

1. w XTerm.ad-pl cofnąć zmiany z rev 1.19
2. w ncurses wywalić łatę ncurses-xterm-kbs.patch, skomentowaną zresztą:

# not sure about this one, now all xterms have kbs defined (to ^H, not \177)
# and only XTerm.ad.pl sets backspace to \177 instead of ^H

> A najprościej/najszybciej będzie jak sami zrobicie jak uważacie że być
> powinno.

Minęły 4 lata i powyższe zmiany w żaden sposób nie trafiły do upstream,
więc IMHO należy je cofnąć.

> IMO najzdrowszym wyjściem będzie wywalenie hacków dla pl_PL.
> Przynajmniej na początek, tak żeby mieć "clean start".

OK, to czekam parę dni na ewentualne sprzeciwy. Pewnie żadnych nie
będzie, skoro nikt do tej pory nawet nie zauważył, że vim się skopał;)

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>