backspace: xterm 243+ vs vim

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 12 Paź 2009, 18:29:43 CEST

On Mon, Oct 12, 2009 at 13:04:39 +0200, Paweł Zuzelski wrote:

> Próbowałem dodać binding dla samego "Insert". Przy locale pl_PL lub
> pl_PL.UTF8 zamiast wywołać przypisaną funkcję, drukuje '~'. Inne

Shift<Key>Insert: insert-selection(PRIMARY, CUT_BUFFER0)\n\

czy które tam źródło wybierasz (zwracając uwagę na kolejność wpisów,
gdyż brany jest ostatni pasujący). Tak dla jasności:

zaznaczenie w xterm -> PRIMARY, CUT_BUFFER0
zaznaczenie w GTK/Qt -> PRIMARY
ctrl-[cx]/insert, shift-del z GTK/Qt -> CLIPBOARD

z czego zawartość PRIMARY i CLIPBOARD jest czyszczona po wyłączeniu
programu.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>