backspace: xterm 243+ vs vim

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pon, 12 Paź 2009, 22:42:39 CEST

On Mon, 12 Oct 2009, Tomasz Pala wrote:

> Shift<Key>Insert: insert-selection(PRIMARY, CUT_BUFFER0)\n\
>
> czy które tam źródło wybierasz (zwracając uwagę na kolejność wpisów,
> gdyż brany jest ostatni pasujący). Tak dla jasności:
>
> zaznaczenie w xterm -> PRIMARY, CUT_BUFFER0
> zaznaczenie w GTK/Qt -> PRIMARY
> ctrl-[cx]/insert, shift-del z GTK/Qt -> CLIPBOARD
>
> z czego zawartość PRIMARY i CLIPBOARD jest czyszczona po wyłączeniu
> programu.

To to ja wiem. Może się niejasno wyraziłem. Mi nie działa keybinding
dla klawisza "Insert", a nie same funkcje od selection. Jak sobie te
funkcje zbinduję do czegoś innego, powiedzmy <KEY>F10, to działają.

Najprostszy testcase mojego problemu:

w .Xdefaults wpisuję:
XTerm*allowTcapOps: false
*VT100.Translations: #override <Key>Insert: string("Insert")

preładowuję resources (xrdb ~/.Xdefaults) i uruchamiam xterma:
Przy locale pl_PL i pl_PL.UTF8 naciśnięcie "Insert" wypisuje "~"
Przy każdym innym locale naciśnięcie "Insert" wypisuje "Insert"

--
Pozdrawiam,
Paweł