nowy gdm i xserver

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Nie, 25 Paź 2009, 23:03:19 CET

Dnia niedziela 25 październik 2009 o 15:49:58 Tomasz Pala napisał(a):

> Ja już sobie wyliczyłem, że za zmarnowany na intelowskie gówno czas
> mógłbym kupić nowego laptopa - z nVidią. I tym radosnym akcentem
> pozdrawam każdego, kto dopiero zamierza marnować czas.

A czy do laptopów z nVidią dołączają gratis walizkę akumulatorów i tragarza
który będzie je nosił? Dla niektórych to "intelowskie gówno" (swają drogą, u
mnie działające perfekcyjnie z KMS) jest niezastąpione ze względu na pobór
energii. Ciekaw też jestem, jak sterownik nvidia (ten binarny) się
przedstawia, jeśli chodzi o niepotrzebne wybudzanie procesora z C3 - to też
potrafi zmusić do, wybaczcie porównanie, biegania za gniazdkami jak przy
sraczce za kiblem.

W każdym razie - kwestia laptopowych kart graficznych jest naprawdę względna,
byłbym ostrożny z takimi komentarzami.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl