nowy gdm i xserver

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 26 Paź 2009, 17:17:51 CET

On Mon, Oct 26, 2009 at 00:03:19 +0200, Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz wrote:

> który będzie je nosił? Dla niektórych to "intelowskie gówno" (swają drogą, u
> mnie działające perfekcyjnie z KMS) jest niezastąpione ze względu na pobór
> energii. Ciekaw też jestem, jak sterownik nvidia (ten binarny) się

Szczególnie, gdy po hibernacji intela nie wraca obraz (czyli: mając coś
ważnego nie hibernujemy komputera w ogóle). Ba, on czasem nie wraca po
przełączaniu terminali i często po jakimś brzydkim padzie Xów.

> W każdym razie - kwestia laptopowych kart graficznych jest naprawdę względna,
> byłbym ostrożny z takimi komentarzami.

Nie mówimy tu stricte o laptopach, to raz. A dwa - wolę, żeby działało
krócej, niż dłużej ale losowo.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>