nowy gdm i xserver

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pon, 26 Paź 2009, 20:06:10 CET

Dnia poniedziałek 26 październik 2009 o 17:17:51 Tomasz Pala napisał(a):

> Szczególnie, gdy po hibernacji intela nie wraca obraz (czyli: mając coś
> ważnego nie hibernujemy komputera w ogóle). Ba, on czasem nie wraca po
> przełączaniu terminali i często po jakimś brzydkim padzie Xów.

Hibernacji w sensie zrzucania pamięci na dysk i zimnego startu? Cóż, nie
używam, więc się z tym zjawiskiem nie spotkałem. Korzystam wyłącznie z s2ram,
w sensie, że sysytem wyłączam co parę miesięcy przy aktualizacjach kernela,
natomiast suspend się zdarza do kilkunastu razy dziennie. Nie pamiętam, kiedy
ostatnio się nie wybudził poprawnie, ale to musiało być przynajmniej rok temu,
pewnie jak eksperymentowałem z gitowymi wersjami Xów i okolic. Z przełączaniem
podobnie. Sam już nie wiem, czy to ja mam takie szczęście do wszystkiego, co
innym się psuje a u mnie działa, czy co, szczególnie że nie pierwszy raz coś
takiego w dyskusji wychodzi, ale, no, działa, po prostu.

Poza tym, kto nie miał do czynienia z Via Chrome9, nie wie co to jest
PRAWDZIWE gówno wśród kart graficznych dla Linuksa.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl