pulseaudio

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 26 Paź 2009, 22:20:15 CET

Z góry przepraszam za formę, ale straciłem dzisiaj dobrych 14 godzin
na debugowanie problemów z pulseaudio.

Problem: pulseaudio zwisa przy ładowaniu module-alsa-sink na wywołaniu
pa_semaphore_wait - sygnał z głównego wątku nigdy nie nadchodzi i
semafor czeka w nieskończoność.

W skrócie: to coś u nas.

W mniejszym skrócie:

Żadne inne distro nie ma takich problemów. Wersja 0.9.15, która do
niedawna była dostępna w Th, działa. Nie działa ta sama wersja
zbudowana dziś ani na builderach, ani na aktualnym Th. Nie działa też
żadna z wersji: 0.9.16-0.9.19.

Wcześniej przebudowałem też kilkadziesiąt różnych commitów (git
bisect; zanim dotarłem wstecz do 0.9.15, przypuszczałem że to jakaś
różnica między 0.9.15 a 0.9.19). Lennart (autor pulseaudio) podejrzewa
nasze gcc. arekm podejrzewa binutils. Ja nic już nie podejrzewam, bo
mam na dzisiaj dość.

Diagnoza: chuj wie, o co chodzi.

--
Patryk Zawadzki