pulseaudio

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 26 Paź 2009, 22:34:57 CET

2009/10/26 Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>:
> Z góry przepraszam za formę, ale straciłem dzisiaj dobrych 14 godzin
> na debugowanie problemów z pulseaudio.
>
> Problem: pulseaudio zwisa przy ładowaniu module-alsa-sink na wywołaniu
> pa_semaphore_wait - sygnał z głównego wątku nigdy nie nadchodzi i
> semafor czeka w nieskończoność.

Testowanie:

pulseaudio -n -L module-alsa-sink

Prawidłowe działanie:

Otrzymujemy komunikat o prawidłowym załadowaniu modułu
module-alsa-sink i o zakończeniu uruchamiania demona. Demon kończy
pracę po ^C.

Stan obecny:

Ładowanie modułu zwisa na "Starting playback", nie ma komunikatu o
sukcesie, ^C nic nie robi.

--
Patryk Zawadzki