xorg-driver-video-nvidia.spec HEAD? STABLE? DEVEL?

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pią, 30 Paź 2009, 01:05:47 CET

> Witam.
>
> Ktoś mi powie czym różni się HEAD od STABLE? Myślałem, że HEAD to jest STABLE.
> A jeszcze bardziej dziwi mnie auto-tag TH na branchu DEVEL.
>
> Chciałem, przerzucić DEVEL na HEAD i puścić na builder i zgłupiałem.

Branch STABLE zrobilem na potrzeby Titanium bo mnie wkurzalo, ze co
chwile ktos wrzucal wersje beta na HEAD. Ostatnio sie to dosc nie zdarza
wiec na HEAD tez lezy wersja stabilna. DEVEL powstalo chyba kiedys na
potrzeby wersji beta jak ja wywalilem z HEAD, ale moge sie mylic :-)

M.