xorg-driver-video-nvidia.spec HEAD? STABLE? DEVEL?

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Pią, 30 Paź 2009, 07:26:29 CET

On Friday 30 of October 2009, Kamil Dziedzic wrote:
> Witam.
>
> Ktoś mi powie czym różni się HEAD od STABLE? Myślałem, że HEAD to jest
>  STABLE. A jeszcze bardziej dziwi mnie auto-tag TH na branchu DEVEL.
>
> Chciałem, przerzucić DEVEL na HEAD i puścić na builder i zgłupiałem.

Na HEAD powinna być wersja stable drivera. Problem w tym, że nvidia znów leje
na swoich userów i w tamtym czasie tylko wersja z DEVEL obsługiwała xserver
1.7 - stąd auto-tag th na wersji z DEVEL.

(pozostałe drivery nvidia legacy do tej pory nie obsługują 1.7)