xorg-driver-video-nvidia.spec HEAD? STABLE? DEVEL?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 30 Paź 2009, 21:20:15 CET

Dnia piątek 30 październik 2009, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Na HEAD powinna być wersja stable drivera. Problem w tym, że nvidia znów
>  leje na swoich userów i w tamtym czasie tylko wersja z DEVEL obsługiwała
>  xserver 1.7 - stąd auto-tag th na wersji z DEVEL.
>
> (pozostałe drivery nvidia legacy do tej pory nie obsługują 1.7)

Wrzuciłem na HEAD wersję z DEVEL (za nvidią wersja stabilna). Jak ktoś ma
chwilkę to proszę niech zerknie czy wszystkie zmiany są ok (w sensie czy mogą
trafić na HEAD).

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic