Nowy roundcubemail

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 10 Wrz 2009, 15:24:36 CEST

On Thu, 10 Sep 2009, Paweł Zuzelski wrote:
> To mi się trochę nie podoba. To %{subver} w rel chyba może popsuć
> porównywanie wersji. Moim zdaniem lepiej zrobić:
>
> Version: 0.3.%{subver}
>
> [z w davabel ~]$ rpmvercmp 0.3.stable-1 0.3-1
> 0.3.stable-1 > 0.3-1
>
> [z w davabel ~]$ rpmvercmp 0.3-1 0.3-stable.1
> 0.3-1 < 0.3-stable.1

Nie, zrobił _prawie_ dobrze :)

Nalepiej zrobić tak:

Release:	1.%{subver}.%{rel}

Zasada stosowana powszechnie jest taka, że przed %{subver} stawiamy 0 dla
wszystkiego co jest nie wydane jeszcze (rc, alfa, beta, snapshot, itd).
Potem powiększamy w miarę potrzeby. To spełnia rolę takiego release-epoch
:)