Nowy roundcubemail

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 10 Wrz 2009, 16:24:30 CEST

On Thu, 10 Sep 2009, Pawel Golaszewski wrote:

> Nie, zrobił _prawie_ dobrze :)
>
> Nalepiej zrobić tak:
>
> Release:	1.%{subver}.%{rel}
>
> Zasada stosowana powszechnie jest taka, że przed %{subver} stawiamy 0 dla
> wszystkiego co jest nie wydane jeszcze (rc, alfa, beta, snapshot, itd).
> Potem powiększamy w miarę potrzeby. To spełnia rolę takiego release-epoch
> :)

Tyle że to jest wersja "stable", w sumie to nie znam innego pakietu
który w nazwie ma "stable", wiadomo że jak coś ma "numerek" ;)
i nic nie jest dopisane (pre, beta, alfa) to jest stabilne,
przynamniej według autora.
Ktoś [tm] kto już jakiś czas temu wymyślił, to IMHO wiedział
co robi i taki glen np. nie zmienił/zanegował tego pomysłu.
Ten "-" w nazwie "roundcubemail-0.3-stable.tar.gz"
rozwala wszytkie makra i zmienne.
Ja się nie znam, ale stosując zasady podane przez Pawła i Pawła
to w Sources i %setup trzeba by podać pełne ścieżki z nazwami.
Jak się mylę to proszę o podszkolenie! :)
--
pzdr
Stacho Pal