udev 146

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 22 Wrz 2009, 10:31:41 CEST

Dnia poniedziałek, 21 września 2009, Marcin Krol napisał:
> Hello.
>
> Dla tych co u nas grzebią w udevie dwa problemy jakie pojawiły się u
> mnie po uaktualnieniu do wersji 145 i pozostały po up do 146.
>
> 1. Przy starcie udev pojawia się błąd:
> -work[1095]: error opening ATTR{/sys/class/sound/controlC0/../uevent}
> for writing: No such file or directory
>
> W 50% przypadków maszyna wstaje dalej, w drugich 50% wisi na sztywno z
> tym błędem i pomaga tylko reset.

U mnie zaobserwowałem takie komunikaty, ale nie pojawiają się zawsze. Nie
potrafię określić zależności. Natomiast nigdy mi komputer nie zawisł z tego
powodu.

> 2. Regułki zmieniania nazw kart sieciowych, które działały w 100%
> sprawnie wcześniej teraz czasami (średnio 1 na 4 włączenia kompa) z eth0
> robią interfejs o wdzięcznej nazawie '_rename'.

U mnie to też nie występuje. A zmianę nazw mam, bo karta WiFi nominalnie
jest nazywana eth, a ja jej zmieniam nazwę na wlan0.

Najwyraźniej to kwestia jakiejś kombinacji sprzętu.