udev 146

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Wto, 22 Wrz 2009, 13:12:10 CEST

Dnia poniedziałek, 21 września 2009, Marcin Krol napisał:
> Hello.
>
> Dla tych co u nas grzebią w udevie dwa problemy jakie pojawiły się u
> mnie po uaktualnieniu do wersji 145 i pozostały po up do 146.
>
> 1. Przy starcie udev pojawia się błąd:
> -work[1095]: error opening ATTR{/sys/class/sound/controlC0/../uevent}
> for writing: No such file or directory
>
> W 50% przypadków maszyna wstaje dalej, w drugich 50% wisi na sztywno z
> tym błędem i pomaga tylko reset.

U mnie czasami (kernel-desktop, i686) zwieszało się ładowanie w czasie
initskryptu udev, messagebus lub w czasie ładowania Xorg przed logo nvidia.
Pomaga naciskanie klawiszy na klawiaturze (generator losowy?) i idzie dalej.

Obecnie na 2.6.31 i686 (kernel.spec) jeszcze nie zaobserwowałem.

Kernel nogrsecurity noaa pae.

vip;