Dovecot w PLD - z managesieve?

Pawel Dlugosz pawel w dlugosz.eu
Pią, 25 Wrz 2009, 14:19:46 CEST

Jacek Osiecki pisze:
> [...]

[..]

> O ile dovecot-sieve można sobie budować osobno, o tyle managesieve już nie
> bardzo. Czy to nie oznacza, że zamiast: dovecot-1.2.5-1.src.rpm
> i dovecot-sieve-1.2_0.1.12-3.src.rpm powonien być jeden duży src.rpm
> zawierający:
>  - dovecot
>  - dovecot-sieve
>  - dovecot-managesieve
>
> ... który buduje wszystkie trzy rzeczy i potem dostajemy docelowe rpmy dla
> dovecot, dovecot-sieve i dovecot-managesieve (o ile warto w ogóle
> rozdzielać
> managesieve)?

Ja osobiście bym to tak widział, wszystko w jednym specu. Instalujesz i
używasz to czego akurat potrzebujesz. dovecot i dovecot-managesieve bym
nie rozdzielał - po prostu można nie używać managesieve jak ktoś nie
chce. W niczym to nie zaburza funkcjonalności samego dovecota.

> Chyba że ja coś źle zrozumiałem w opisie jak się buduje managesieve i takie
> cyrki nie są potrzebne - to byłbym wdzięczny za naprostowanie ;)

Trochę cyrków z tym miałem, chyba nawet jest gdzieś ślad na tej liście.
Może teraz jest nieco łatwiej. Gdzieś stare diffy powinienem mieć, więc
jak by Ci bardzo zależało to mogę poszukać. Względnie popatrz na to co
uda Ci się znaleźć na devel.

--
Paweł <@duddits> Długosz
.::http://dlugosz.eu::.