Dovecot w PLD - z managesieve?

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 27 Wrz 2009, 17:25:21 CEST

On Fri, 25 Sep 2009, Pawel Dlugosz wrote:
> [..]

> Ja osobiście bym to tak widział, wszystko w jednym specu. Instalujesz i
> używasz to czego akurat potrzebujesz. dovecot i dovecot-managesieve bym
> nie rozdzielał - po prostu można nie używać managesieve jak ktoś nie
> chce. W niczym to nie zaburza funkcjonalności samego dovecota.

Jeżeli taki układ nie ciągnie za sobą żadnych dodatkowych zależności to
mogłoby też w ten sposób być.

Jak wygląda aktualizacja tych łatek?
Bo może się okazać, że ciut moment na następną wersję nie będzie
nakładała, nie będzie zainteresowanych aktualizacją i zrobi się ping-pong
tego co jest suuportowane w paczka, a co nie... Sam zresztą wspominałeś o
problemach z tą łatką...