Dovecot w PLD - z managesieve (spakietowane, prośba o ocenę )

Krzysztof Mościcki stivi w kity.pl
Wto, 29 Wrz 2009, 17:19:59 CEST

> Tja, kiedy ja nawet nie mam czasu by z AC przejść na TH64 bo durny brother
> nie potrafił wypuścić driverów do drukarki 64bit... :)

Też mam Brothera i przeszedłem niedawno na Th (64 bity). Drukarka działa mi na
32bitowych sterownikach, do tego oczywiście dodatkowo zainstalowany glibc
32bit, zaś wszelkie pakiety cups mam 64bitowe. Nie działają mi jedynie
ustawienia jakości drukowania, ale pod Ac (32bit) miałem tak samo, lecz z
braku czasu jeszcze tego nie debugowałem.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Mościcki