SPF na pld-linux.org (było: libgadu.spec)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 5 Kwi 2010, 15:40:27 CEST

On Mon, Apr 05, 2010 at 15:31:21 +0200, Bartosz Taudul wrote:

> Może się to wydać dziwne, ale niektórzy mają dalece bardziej zajmujące
> zainteresowania niż konfigurowanie serwera pocztowego.

Zboczeńcy jacyś czy co;)

Ale poważnie - właśnie dlatego SRS być powinien, SPF po prostu jest
używany i ja na pewno nie zamierzam się kopać z koniem ani zamieniać go
na jakieś DKIM-y czy inne wynalazki, o których nawet nie słyszałem.
Prędzej dopiszę jedno ip4: do DNS niż zacznę rozgrzebywać pocztę.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>