SPF na pld-linux.org (było: libgadu.spec)

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 5 Kwi 2010, 16:20:18 CEST

On Mon, 5 Apr 2010 15:31:21 +0200, Bartosz Taudul <wolf.pld w gmail.com>
wrote:
> Może się to wydać dziwne, ale niektórzy mają dalece bardziej
> zajmujące
> zainteresowania niż konfigurowanie serwera pocztowego.

A wyobraź sobie że są tacy co z tego żyją...

Aby nie było że pieprzę bez sensu:
Wystarczy podmienienie envelope sender. W przypadku serwera forwardującego
najprostszy sposób to przepuszczenie tego przez procmaila (czyli wrzucenie
w jednego użytkownika). I wtedy mój (takoż wp, onetu i inszych) serwer
grzecznie go przyjmie... bo senderem będzie np.
forwarder w pld-cośtam.gdzieśtam... najchętniej również z SPF-em

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!