[Th-devel] xorg-xserver-1.8.0 a konfiguracja klawiatury i touchpada

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 6 Kwi 2010, 20:41:32 CEST

On Tue, 6 Apr 2010 18:48:57 +0200
Łukasz Maśko <ed w yen.ipipan.waw.pl> wrote:

> Dnia wtorek, 6 kwietnia 2010, Patryk Zawadzki napisał:
> [...]
>
> Przeczytałem. Dzięki za odzew. Co prawda dopiero przechodziliśmy z
> konfiguracji wpisanej "na twardo" w xorg.conf na hala, a teraz znów zmiana,
> ale skoro tak zdecydowano...
>
> Czy w PLD jest/będzie przewidziany jakiś konkretny plik do konfiguracji udev
> dla klawiatury/touchpada, czy też trzeba sobie robić to "po swojemu", jak
> komu pasuje?

developer pld nie pyta czy coś jest przewidziane, tylko bierze się za
poprawianie tego co nie dziala ;)

 % cat /etc/xorg.conf.d/10-synaptics.conf
Section "InputClass"
        Identifier	"touchpad catchall"
        Driver		"synaptics"
        MatchIsTouchpad	"on"
        MatchDevicePath	"/dev/input/event*"
	Option		"SHMConfig"		"true"
	Option		"HorizEdgeScroll"	"1"
	Option		"VertEdgeScroll"	"1"
	Option		"TapButton1"		"1"
	Option		"TapButton2"		"1"
	Option		"TapButton3"		"1"
	Option		"AccelFactor"		"0.001"
EndSection

Co do udev, to żadna specjalna konfiguracja nie jest potrzebna
(wyłączając dziwaczne myszki dla szcześciopalczastych)

--
Fryderyk Dziarmagowski