ncftp.spec i autotools

Kacper Kornet kornet w camk.edu.pl
Śro, 7 Kwi 2010, 01:27:34 CEST

Próbowałem podbić ncftp do nowej wersji i mam problem. Budowanie na
builderach wywala mi się z :

configure: warning: CFLAGS=-O2 -fno-strict-aliasing -fwrapv -march=i486
-gdwarf-2 -g2  -I/usr/include/ncurses: invalid host type
configure: error: can only configure for one host and one target at a
time

Lokalnie buduje mi się zwykle bez problemu. Tylko raz mi wyrzucił taki
sam błąd. Ale jest to zupełnie nie powtarzalne więc nawet nie wiem jak
szukać błędu.

Czy ktoś bardziej obeznany mógłby w to zerknąć i wyjaśnić co jest
nie tak.

--
  Kacper