[Th-devel] xorg-xserver-1.8.0 a konfiguracja klawiatury i touchpada

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Wto, 6 Kwi 2010, 21:48:33 CEST

Dnia 2010-04-06, wto o godzinie 21:10 +0200, Łukasz Maśko pisze:
> Chodzi mi np. o zmianę kodowania znaków na polski dla klawiatury
Ja odpalam X-y bez pliku xorg.conf, polskie znaki pisałem
dzięki /etc/hal/fdi/policy/10-keymap.fdi i też po upgradzie przestało
działać... Naprawiłem to u siebie poprzez wejście w "preferencje
klawiatury" w gnome i dodanie polskiego układu klawiatury (był tylko
USA)
--
Pozdrawiam
Krystian T.