packages: mumble/mumble.spec - /etc/murmur must be owned by murmur

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 16 Kwi 2010, 17:11:29 CEST

W dniu 16 kwietnia 2010 17:04 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Najłatwiej jest pisać do /, bo najmniej znaków w ścieżce. Programy nie
> mają prawa w domyślnej konfiguracji pisać poza /var.

RW ma? To se zmieni jak się nie podoba. A jak nie używa, to niech nie
szczeka. Mi to tak bardzo wisi, gdzie on będzie sobie tą bazę pisał,
że sobie tego nawet nie wyobrażasz.
Dla mnie EOT.