packages: mumble/mumble.spec - /etc/murmur must be owned by

ankry w green.mif.pg.gda.pl ankry w green.mif.pg.gda.pl
Pią, 16 Kwi 2010, 20:04:12 CEST

=?UTF-8?B?QmFydG9zeiDFmndpxIV0ZWs=?= wrote:

> RW ma? To se zmieni jak się nie podoba. A jak nie używa, to niech nie
> szczeka. Mi to tak bardzo wisi, gdzie on będzie sobie tą bazę pisał,
> że sobie tego nawet nie wyobrażasz.
> Dla mnie EOT.

RW za psucie pakietow mozna stracic.
A nieuzasadnione pozwalanie na pisanie po /etc/_jest_ psuciem.
O czym jeden z RM-ow ci juz po angielsku napisal.
Chcesz pozwalac na pisanie po /etc - sobie pozwalaj - ale nie wrzucaj tego
do repo PLD.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl