amarok.spec

Andrzej Augustyński august84 w autocom.pl
¦ro, 21 Kwi 2010, 23:43:15 CEST

Witam,

Może ktoś zechce potestować sobie nowego amaroka(2.3.0.90). W wersji
dodano między innymi obsługę tagów, ale ich import wraz ze statystykami
z kolekcji amaroka 1.4.x jeszcze nie został zaimplementowany.
Ja po jednym dniu wróciłem do linii 1.4 - seria 2 zjada 2,5 raza więcej
pamięci przy tej samej kolekcji :/ a i z przyzwyczajeniami też ciężko
walczyć ;P
To w razie czego powinno pójść na DEVEL, ale jakoś nie widzę go w "cvs
status -v amarok/amarok.spec" coś się zmieniło?

Pozdrowienia

--
Andrzej Augustyński