auto-th-mc-4_7_3-1

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Nie, 1 Sie 2010, 11:48:09 CEST

On Sunday 01 of August 2010, Tomasz Pala wrote:

> Właśnie do test - jest metoda wysłania requesta tam, ale żeby później nie
> poszło do ready/main? Czy to tylko ręczna robota RM-a (usunięcie)?

Niestety automatyka nie ma takiej funkcjonalności. Stąd jak wiesz, że pakiet
złomiasty i nie nadaje się docelowo do ready to trzeba go usunąć z ftpa.

> Pakiet jest skończony i w pełni funkcjonalny. Błędy są w upstream -

Więc jeśli może iść na ftp dajesz rel całkowite, a jeśli błędy upstreamowe są
istotne zmieniasz na niecałkowite (+ info w TODO najlepiej) i dajesz sygnał by
usunąć złom z ftpa.

Release nie dotyczy tylko speca. Dotyczy całości pakietu/programu.