auto-th-mc-4_7_3-1

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 1 Sie 2010, 11:26:14 CEST

On Sun, Aug 01, 2010 at 10:40:03 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Sądzę, że skoro dałeś rel 1 to na pierwszy rzut Twojego oka pakiet działa.

Bo działa.
A że ma błędy - rzecz oczywista. Na pierwszy natknąłem się kwadrans po
commicie, później znalazłem kolejne dwa w nieopublikowanym jeszcze
NEWS-4.7.4, dopiero teraz skończyłem przeglądać 100 nowych ticketów.
Swoje upgrady puszczam sam, gdy uznaję że moja praca już skończona.

> Release całkowite jest i zawsze było sygnałem, że pakiet jest gotowy na tyle
> by trafić do test.

Właśnie do test - jest metoda wysłania requesta tam, ale żeby później nie
poszło do ready/main? Czy to tylko ręczna robota RM-a (usunięcie)?

> Tak płaczesz, a rel w cvsie nadal całkowite.

Pakiet jest skończony i w pełni funkcjonalny. Błędy są w upstream -
nawiązując do ostatniego wątku zainicjowanego przez hawka, nie ma
podstaw do ułamkowego rel i czekania na aktualizację. Zresztą przecież
na HEAD nie trzymamy ułamków, jeśli ich nie zamierzamy skończyć (a
przecież na czyjś cykl wydawniczy wpływu nie mamy), a branchowanie
upgradu rewizji to overkill (...wybaczcie język).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>