[TH-test] System tray po update kde4 4.5.0

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Czw, 5 Sie 2010, 11:54:40 CEST

On 05.08.2010 11:23, Łukasz Maśko wrote:
> Czy tylko ja tak mam, czy to ogólnie występująca przypadłość, że zasobnik
> systemowy w tej wersji KDE jest nieużywalny? U mnie objawia się to tym, że,
> po pierwsze, nie wyświetla ikonek i statusu wszystkich uruchomionych
> aplikacji, które powinien wyświetlać (np. nie potrafię go zmusić, żeby
> wyświetlał status amaroka), a obecnie to nawet zgubił mi statusy wszystkich
> aplikacji (na pewno działa kmail, kmixer, kgpg, kadu i kwallet). Co więcej,
> przy kolejnych uruchomieniach KDE wyświetla ikonki albo nie - jak mu się
> podoba.
> [...]
Też tak mam... tylko mi zniknął klipper - to jest dopiero masakra ;-)
Po:
mv ~/.kde ~/.kde.back
jest ok. Tylko mi się nie chce konfigurować kde od nowa...
Czekam jeszcze na nowe tarballe bo shadzik cały czas dogrywa zmiany i
chwała mu za to!!

--
Andrzej Zawadzki