[TH-test] System tray po update kde4 4.5.0

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 5 Sie 2010, 12:16:31 CEST

Dnia czwartek, 5 sierpnia 2010, Andrzej Zawadzki napisał:
[...]
> Też tak mam... tylko mi zniknął klipper - to jest dopiero masakra ;-)
> Po:
> mv ~/.kde ~/.kde.back
> jest ok. Tylko mi się nie chce konfigurować kde od nowa...
> Czekam jeszcze na nowe tarballe bo shadzik cały czas dogrywa zmiany i
> chwała mu za to!!

Dokładnie. Ja też nie mam ochoty na nową konfigurację. Poza tym nie ma
gwarancji, że po restarcie problem nie wróci jak bumerang. Czekamy zatem na
nowe tarbale (za które z góry dzięki).