[TH-test] System tray po update kde4 4.5.0

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 6 Sie 2010, 21:17:35 CEST

W dniu 5 sierpnia 2010 14:13 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia czwartek, 5 sierpnia 2010, Bartosz Świątek napisał:
>
> To wszystko jednak pryszcz, bo jest coś gorszego. Całe środowisko działa
> zauważalnie wolniej. Na tyle zauważalnie, że używanie go jest po prostu
> nieprzyjemne (nawet przy pisaniu tego listu, jak chcę przeskrolować kursor,
> to dzieje się to z wyraźnym opóźnieniem). Wersja 4.4.5 jest o wiele szybsza.
> Może to kwestia jakichś opcji kompilatora? Nie mam demona prędkości (laptop
> z Core2 Duo 1.33GHz), ale bez przesady ;-)

Również zauważyłem znaczny spadek performance: Core Duo 2.0Ghz, 2GB
RAM i Intel GMA950

Co zauważyłem to nowa funkcjonalność "activities", która od razu u
mnie dodała sobie parę aktywności. Rozwiązaniem, które u mnie
minimalnie przyśpieszyło system to właśnie usunięcie tych dziwnych
"aktywności" i zostawienie mojego, które pamiętam jeszcze z 4.4.5.