[TH-test] System tray po update kde4 4.5.0

Witold Firlej pld.lists w grizz.pl
Pią, 6 Sie 2010, 23:21:44 CEST

2010/8/6 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:

> Również zauważyłem znaczny spadek performance: Core Duo 2.0Ghz, 2GB
> RAM i Intel GMA950

Hmm o ile wczoraj spadek zauważałem, to dzisiaj już mi śmiga.
Nie wiem tylko czy to przyzwyczajenie. Dzisiejsze (lub
wczorajszo-wieczorne) aktualizacje, czy też nowe funkcjonalności
przemieliły sobie, co miały przemielić i już nie mulą systemu.

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.