kde4 wydanie testowe w th-main [x86_64]

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Sob, 14 Sie 2010, 11:45:39 CEST

hello dev...
Pragnę poinformować, że mam problemy po ostatnich upgradach z kde 4.5
Próbowałem z wywaleniem ~/.kde - efekt  : goło i wesoło na ekranie,
żadnych paneli. Przywróciłem poprzednią konfigurację ~/.kde.
Oto co mnie wq...a wskutek upgrade KDE4 z poprzednie wersji występującej
w TH-main :
- Jakbym nie konfigurował moich monitorów w laptopie, VGA jest zawsze
jako ten ważniejszy od tego wbudowanego LVDS, co w poprzednie wersji KDE
się nie zdarzało i się zdarzyć nie powinno. Zdarza się, że tapety
zachodzą na siebie pomimo, iż obsar roboczy działa sprawnie (kursor
myszy przechodzi z jednego monitora na drugi)
- aplety i ikony na pulpicie straciły zwój obszar tła, wskutek czego nie
wyróżniają się na tapecie, nie posiadają też wyskakujących pasków
bocznych do ich "tuningowania". Ikony uległy podwojeniu swojej wielkości
na pulpicie.
- wsiąkła polska lokalizacja KDE4 pomimo zainstalowanego pakietu
kde4-l10n-Polish-4.5.0-1.noarch W "System Settings" nie mogę odnaleźć
nic, co by mnie naprowadzało na ustawienia interface KDE po polsku.
- Panele, które jakimś cudem funkcjonują mają wrednie czarne tło, ikony
skrótów na nich są zmniejszonego rozmiaru, niż były, ikona od baterii
laptopa wsiąkła "na pusto", pozostawiając tylko informację o stanie
procentowym naładowania. Obszar powiadomień zniknął z panela i wyniósł
się na środek ekranu...

Czy KDE 4.5.0 wymaga jakichś dodatkowych zależności, o których nie wiem ?
Czy powinienem coś włączyć/wyłączyć w xorg.conf ?
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski