kde4 wydanie testowe w th-main [x86_64]

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 14 Sie 2010, 16:43:57 CEST

Dnia sobota, 14 sierpnia 2010, Daniel Dawid Majewski napisał:
[...]
> Czy KDE 4.5.0 wymaga jakichś dodatkowych zależności, o których nie wiem ?
> Czy powinienem coś włączyć/wyłączyć w xorg.conf ?

U mnie z KDE 4.5.0 też nie jest za różowo, ale problemy sprowadzają się do
błędnego współdziałania aplikacji z trayem i ogólnego spowolnienia całości
(o czym już pisałem). Natomiast mam wrażenie, że u ciebie jest problem z
rozszerzeniem Composite, bo to ono jest odpowiedzialne za przezroczystości
(jeśli się nie mylę oczywiście). No, chyba, że używasz xrender. Sprawdź w
ustawieniach (Wygląd->Efekty pulpitu).