kde4 wydanie testowe w th-main [x86_64]

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Sob, 14 Sie 2010, 17:27:14 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 14.08.2010 16:43, od Łukasz Maśko:
> Dnia sobota, 14 sierpnia 2010, Daniel Dawid Majewski napisał:
> [...]
>
> U mnie z KDE 4.5.0 też nie jest za różowo, ale problemy sprowadzają się do
> błędnego współdziałania aplikacji z trayem i ogólnego spowolnienia całości
> (o czym już pisałem). Natomiast mam wrażenie, że u ciebie jest problem z
> rozszerzeniem Composite, bo to ono jest odpowiedzialne za przezroczystości
> (jeśli się nie mylę oczywiście). No, chyba, że używasz xrender. Sprawdź w
> ustawieniach (Wygląd->Efekty pulComposite mam od dawna wyaczone
Composite mam od dawna wyłączone, co dało znaczne przyśpieszenie i
zwiększenie stabilności. Nie powinno to raczej mieć wpływu na brak
polskiej lokalizacji.
Na wszelki wypadek odpaliłem KDE4 z nowego użytkownika - też goło i
wesoło...
Na dzień dzisiejszy używam flubox, bo kde całkiem mi się pogubiło - brak
zarządzania pulpitami, brak paneli, brak uchwytów okien, jakby kwin
szlag trafił...
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski