Re: kde4 wydanie testowe w th-main [x86_64]

Bartlomiej Zimon uzi18 w o2.pl
Sob, 14 Sie 2010, 21:42:43 CEST

Dnia 14 sierpnia 2010 20:45 Łukasz Maśko <ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał(a):
> Dnia sobota, 14 sierpnia 2010, Daniel Dawid Majewski napisał:
> [...]
>
> Ja mam i686, może architektura jest tutaj istotna? Mi z wyjątkiem tego o
> czym pisałem, wszystko działało (tyle, że wolniej) i na pewno mówił do mnie
> po polsku. Wróciłem do 4.4.5, czekam na 4.5.1.

Po powrocie do 4.4.5 nadal mam problem z dbus-em, jak temu zaradzic?
Tzn przez chwile po zalogowaniu dziala a po kilku sek. kapituluje przy uruchamianiu jakiejkolwiek aplikacji.

Pozdrawiam
Bartlomiej Zimon