kde4 wydanie testowe w th-main [x86_64]

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Czw, 19 Sie 2010, 14:51:42 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 14.08.2010 20:45, od Łukasz Maśko:
> Ja mam i686, może architektura jest tutaj istotna? Mi z wyjątkiem tego o
> czym pisałem, wszystko działało (tyle, że wolniej) i na pewno mówił do mnie
> po polsku. Wróciłem do 4.4.5, czekam na 4.5.1.
Po wykastrowaniu ~/.kde i ./config udao mi się mozolnie skonfigurować
układ, który w miarę przypominał poprzednią konfigurację. Tym niemniej
przy wyborze typu komputera plazma dla netbooka się wykopyrta z
"raportem awarii" ("K"/Ustawienia systemowe/Wygląd i zachowanie
przestrzeni roboczej/Przestrzeń robocza:Workspace Type>Netbook) Nie
istnieje kategoria "Laptop", są tylko "Netbook" i "Komputer biurkowy"

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski