[th] zepsuty iceweasel-3.6.8-1.i686

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 15 Sie 2010, 10:05:25 CEST

On Sun, Aug 15, 2010 at 02:23:45 +0200, Bartlomiej Zimon wrote:

> Zatrzymalem sie na 3.6.3 i to z wlasnej kompilacji z xul-em,
>  kazdy nastepny sie wywalal albo zawieszal.

Ja miałem 3.6.4 z xulrunner-libs-1.9.2.4-1 i działało, ale wczoraj
wziąłem w końcu 3.6.6 z Ti i jedyne co musiałem zrobić, to wyłączyć
dom.ipc.plugins.enabled.libflashplayer.so (ze względu na starego
flasha), inaczej wywalał:

WARNING **: Serious fd usage error 13

WARNING **: Serious fd usage error 11

Natomiast ciągle zastanawia mnie ten commit:

1.74  Tue Nov 3 10:56:11 2009  by hawk
- don't build with system xulrunner for Titanium, standalone browser
  is noticeably faster

Ktoś ma możliwość porównać, potwierdzić lub zaprzeczyć? Bo jeśli tak
jest to korzystanie w Th z systemowego libxul tylko dla zasady jest
głupotą.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>