[th] zepsuty iceweasel-3.6.8-1.i686

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 18 Sie 2010, 14:54:30 CEST

On Sun, 15 Aug 2010, Tomasz Pala wrote:

> On Sun, Aug 15, 2010 at 02:23:45 +0200, Bartlomiej Zimon wrote:
[...]
> Natomiast ciągle zastanawia mnie ten commit:
>
> 1.74  Tue Nov 3 10:56:11 2009  by hawk
> - don't build with system xulrunner for Titanium, standalone browser
>  is noticeably faster
>
> Ktoś ma możliwość porównać, potwierdzić lub zaprzeczyć? Bo jeśli tak
> jest to korzystanie w Th z systemowego libxul tylko dla zasady jest
> głupotą.

W ogóle z PLDowskim xulem jest coś nie tak - choćby to, że nie potrafi on
odpalać nawet podstawowych przykładów XUL... Przynajmniej tak było jakiś
rok temu - nikt się nie ustosunkował, więc po prostu ściągnąłem binarki
z redhata albo przebudowałem ze źródeł (już nie pamiętam :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944