packages (Titanium): kernel-desktop/kernel-desktop.spec - Reverted patches ...

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 18 Sie 2010, 15:37:01 CEST

Dnia środa, 18 sierpnia 2010, Bartosz Świątek napisał:

> OMG.
>
> Przeczytales 10 punktow ze speca?
> To teraz przeczytaj to:
>
> 15:09 <@zbyniu> kernel-desktop.spec - let the mortal kombat begin! ;->
> 15:15 <@bs> zbyniu, no, bo mi to smierdzi, po chuj mi paczka drm?
> 15:15 <@bs> szkoda mi miejsca na te pare modulow?
> 15:15 <@bs> :)
> 15:16 <@zbyniu> bs: pytanie brzmi inaczej - co to za desktop co mógłby
> niepotrzebować drm
> 15:16 <@bs> zbyniu, dokladnie
> 15:16 <@bs> przeczytaj moj komit
> 15:16 <@zbyniu> bs: to tylko techniczne uzasadnienie
> [...]

Właśnie pisałem do ciebie maila.

Na laptopie mam z GPU i mam zainstalowany pakiet *drm. Natomiast w pracy mam
kompa z NVidią chodzącą na sterownikach zamkniętych i tam akurat pakiet drm
jest totalnie zbędny. Z drugiej strony racja, miejsca wiele to nie zajmuje.
Tyle, że idąc dalej tym tropem, po co oddzielać sound-oss od sound-alsa i
czemu wogóle je wyjmować z głównego pakietu, skoro praktycznie na każdym
desktopie jest dźwięk? Zbiór sterowników można jeszcze bardziej podzielić, a
można z podziału zrezygnować. Trzeba znaleźć złoty środek.

Punkty ze speca oczywiście czytałem i to wielokrotnie. I tak, przeczytałem
twój commit już dawno. Prawdę powiedziawszy, zdania "asume every desktop has
a gpu :) have_drm condition is useless" w nim nie ma ;-) To jest w branchu
Titanium-2_6_34 (dopiero teraz to zauważyłem oglądając historię zmian przez
WWW).

Jeśli uważasz, że popsułem tym sposobem kernel, to cofnę te zmiany. W sumie
to twoja piaskownica, przyznaję :-) Chciałem być tylko pomocny.

Pozdrawiam.