packages (Titanium): kernel-desktop/kernel-desktop.spec - Reverted patches ...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 18 Sie 2010, 15:44:03 CEST

W dniu 18 sierpnia 2010 15:37 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:

> Właśnie pisałem do ciebie maila.
>
> Na laptopie mam z GPU i mam zainstalowany pakiet *drm. Natomiast w pracy mam
> kompa z NVidią chodzącą na sterownikach zamkniętych i tam akurat pakiet drm
> jest totalnie zbędny. Z drugiej strony racja, miejsca wiele to nie zajmuje.
> Tyle, że idąc dalej tym tropem, po co oddzielać sound-oss od sound-alsa i
> czemu wogóle je wyjmować z głównego pakietu, skoro praktycznie na każdym
> desktopie jest dźwięk? Zbiór sterowników można jeszcze bardziej podzielić, a
> można z podziału zrezygnować. Trzeba znaleźć złoty środek.

Tu sie zgodze. Dzwiek tez mozna zmergowac, ale to tak nie przeszkadza,
bo w initrd raczej modulow do dziweku nie pakujesz. A drm zeby robic
kms tak.

> Punkty ze speca oczywiście czytałem i to wielokrotnie. I tak, przeczytałem
> twój commit już dawno. Prawdę powiedziawszy, zdania "asume every desktop has
> a gpu :) have_drm condition is useless" w nim nie ma ;-) To jest w branchu
> Titanium-2_6_34 (dopiero teraz to zauważyłem oglądając historię zmian przez
> WWW).
>
> Jeśli uważasz, że popsułem tym sposobem kernel, to cofnę te zmiany. W sumie
> to twoja piaskownica, przyznaję :-) Chciałem być tylko pomocny.

Dzieki, ale ja tez nad tym troche myslalem i stwierdzilem ze tak
bedzie najlepiej, takze prosze o revert.