packages (Titanium): kernel-desktop/kernel-desktop.spec - Reverted patches ...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 18 Sie 2010, 15:52:10 CEST

On Wed, Aug 18, 2010 at 15:44:03 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Tu sie zgodze. Dzwiek tez mozna zmergowac, ale to tak nie przeszkadza,
> bo w initrd raczej modulow do dziweku nie pakujesz. A drm zeby robic
> kms tak.

I niby co, nie da się przed wygenerowaniem initrd zainstalować
podpakietu drm?

> Dzieki, ale ja tez nad tym troche myslalem i stwierdzilem ze tak
> bedzie najlepiej, takze prosze o revert.

A ja także mam nVidię i proszę o niezaśmiecanie mi systemu modułami do
jakichś badziewnych GPU. Nie tylko o miejsce chodzi, ale także
zaśmiecanie dopełniania modprobe.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>