packages: VirtualBox-bin/VirtualBox-bin.spec - use python 2.7, release 2.

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Sob, 28 Sie 2010, 23:16:21 CEST

2010/8/28 Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:
> A po co jest KDE i GNOME, skoro korzystam z IceWM?
I co, jak instalujesz icewm, to ci się jednocześnie pakuje do systemu
KDE i GNOME? Już chyba bardziej na temat by była jakaś samochodowa
analogia od czapy.

> Odpowiadam: żebyś mógł korzystać z wymieszanych pakietów Th i Ti.
Mnie to akurat niepotrzebne. A ty weź może opisz jak to sobie
wyobrażasz. Konkretnie, jak masz zainstalowanego pytonga 2.6 z Ti, a
instalacja VirtualBoksa z Th zgodnie z R zaciągnie ci pytonga 2.7, a
2.6 wywali. Ili na abarot. Jakieś science fiction tu wymyślasz. Bo
chyba braku jakichkolwiek R, żeby każdy sobie zainstalował co mu
pasuje (a ci co mają w dupie dostaną niedziałający pakiet, ale co tam,
powinni w końcu wiedzieć co robią) nie postulujesz?

wolf