Re: Start KDE 4.5.1 - czy coś trzeba specjalnego?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 30 Sie 2010, 21:51:36 CEST

W dniu 30 sierpnia 2010 21:46 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia Monday 30 of August 2010, Bartosz Świątek napisał:
> [...]
>
> Nie wiem,

To ufaj gdy mówię, że to to.

> czy to nowa Mesa, czy nowy kompilat, ale rzeczywiście, działa
> teraz z normalną prędkością :-)

Nom. Teraz bawię się z polkitami w kde ale metoda fedory u mnie nie
przywraca niestety traya... ale testów nie koniec.