Start KDE 4.5.1 - czy coś trzeba specjalnego?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 30 Sie 2010, 22:02:31 CEST

Dnia poniedziałek, 30 sierpnia 2010, Bartosz Świątek napisał:
[...]
> Nom. Teraz bawię się z polkitami w kde ale metoda fedory u mnie nie
> przywraca niestety traya... ale testów nie koniec.

Czekam zatem cierpliwie (znów na 4.4.5) dziękując za włożoną pracę :-)

Dorzucę jeszcze jedną rzecz - zauważyłem, że kmail przestał do mnie mówić po
polsku :-/ Menu było po polsku, dialog konfiguracji po polsku, wybrany język
polski, a kmail - po angielsku. Co więcej, przy pisaniu maila działał, jakby
słownik miał ustawiony język na angielski, chociaż w systemowym dialogu
konfiguracyjnym był definitywnie polski.