Re: Start KDE 4.5.1 - czy coś trzeba specjalnego?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 30 Sie 2010, 22:09:43 CEST

W dniu 30 sierpnia 2010 22:02 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia poniedziałek, 30 sierpnia 2010, Bartosz Świątek napisał:
> [...]
>
> Czekam zatem cierpliwie (znów na 4.4.5) dziękując za włożoną pracę :-)
>
> Dorzucę jeszcze jedną rzecz - zauważyłem, że kmail przestał do mnie mówić po
> polsku :-/ Menu było po polsku, dialog konfiguracji po polsku, wybrany język
> polski, a kmail - po angielsku. Co więcej, przy pisaniu maila działał, jakby
> słownik miał ustawiony język na angielski, chociaż w systemowym dialogu
> konfiguracyjnym był definitywnie polski.

Ukłoń się panom z KDE, oficjalny statement jest taki:

"Nie ma kdepim w 4.5, używajcie tego z 4.4.5, aha, ale w 4.5
wyjebaliśmy tłumaczenia dla kdepim (no bo nie ma), to se jakoś radźcie
- packagerzy, załatwcie se to jakoś sami, my na was lejemy".

No to ja na nich też polałem i nie ma tłumaczeń kdepim w 4.5.