nut rc.shutdown - bug report

Patryk Zawadzki patrys at pld-linux.org
Sat Dec 11 22:13:31 CET 2010

2010/12/11 Maciej Świniarski <maciej at task.gda.pl>:
> W tej chwili przy wyczerpanych bateriach ups'a nut wylacza system. Przed
> halt'em jest wykonywane polecenie "wylaczenia UPS'a" odczekania 60
> sekund i jesli w tym czasie ups nie odlaczy zasilania wykonanie
> polecenia "halt -d -p -f".

Takie wątpliwości (nie mam nuta pod ręką, żeby sprawdzić, na ile są realne):

1) Jeśli UPS nigdy nie odłączy zasilania, to jaki jest cel
restartowania systemu?
2) Jeśli UPS nie potrafi/nie chce odłączyć zasilania i system się
zrestartuje, to jest prawdopodobne, że zwyczajnie zdechnie w połowie
startu.
3) Co, jeśli UPS jest współdzielony i różne maszyny mają różny moment
odcinania się w celu opóźnienia śmierci kluczowych usług? Ta z
najkrótszym zapłonem będzie restartować się w kółko?

--
Patryk Zawadzki