poldek: migracja pomiędzy arch, potrzebny fix

Arkadiusz Miskiewicz arekm at maven.pl
Sun Dec 12 02:27:30 CET 2010

On Sunday 12 of December 2010, Marcin Banasiak wrote:

> Przyjrzałem się sprawie i prawdę powiedziawszy nie wiem co możnaby
> poprawić w poldku. Obecnie za sprawą multiliba, rpm nie widzi problemu
> w obecności obok siebie pakietów x86_64 i i686. Także kluczem do
> rozwiązania tego problemu wydaje się przekonanie rpma, by przy
> reinstalacji zastępował pakiety i686 pakietami x86_64.

rpm powinien widzieć problem bo np. taki dos2unix ma kolidujące ze sobą, różne
pliki w /usr/bin/*. Jednak z jakiegoś powodu nie widzi i robi głupotę. Pytanie
dlaczego nie widzi?

Co ciekawsze jakiś czas temu (x lat) to działało i działało dobrze.
Wyinstalowywało pakiety z drugiej arch.

[...]

> Trzeba wziąć jednak poprawkę na to, że była to minimalna instalacja.
> Nie wiem jak powyższa procedura spisze się przy większym systemie.

Ta procedura wygląda przerażająco ;/