KDE4 4.4.0-1 z Th-test - build testowy czy jednak da się używać?

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Pią, 5 Lut 2010, 19:41:49 CET

On Friday 05 of February 2010, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia piątek, 5 lutego 2010, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> [...]
>
> No to poczekam na *-2, może tam będzie lepiej ;-)

Tam nie jest to poprawione :) Którychś pakietów brakuje w domyślnym Requires,
kde4-decoration-costam chyba. Nie wiem niestety których bo akurat mam je
zainstalowane najwyraźniej.