Re: KDE4 4.4.0-1 z Th-test - build testowy czy jednak da się używać?

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Pią, 5 Lut 2010, 20:58:55 CET

On 05.02.2010 19:41, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Tam nie jest to poprawione :) Którychś pakietów brakuje w domyślnym Requires,
> kde4-decoration-costam chyba. Nie wiem niestety których bo akurat mam je
> zainstalowane najwyraźniej.

Mi ślicznie działa, za wyjątkiem konfiguracji drukowania, której to nie
posiadam od daaawna :-(
Tylko, że mam 4.4 od wersji 4.3.80 (i tak było lepsze niż 4.3 ;-)

ps. doinstalowałem Virtuosso i nawet Nepomuk ożył!

--
Andrzej Zawadzki